Why is it so late?!?!?

Herrroooo~

Ok, så aa klockan är 04:25 nu och OMFG, mamma kommer bli riktigt förbannad om hon ser mig upp så här sent, men hallå, det är ändå lov, men aa jag måste vända tillbaka på dygnet igen.. På lov brukar jag sova runt 12-4 på morgonen och vakna runt 13-15... Någon som känner igen sig?!!?!! XD Hahahaa men aa, snart börjar skolan igen, ska väll ta och sova lite nu
hahaha Gud så flummigt, Ok god natt, おやすみなさい ((oyasuminasai))



Herrroooo~

Ok, so yeah it's 4.25am now and OMFG, mum will be really pissed off if she founds out that I'm up this late, but hey, it's still Holliday, but yeah, i have to get to sleep earlier and wake up earlier.. I'm used to go to bed on holliday around 12-4am and wake up around 1-3pm.. Anyone that recognize themselfs?!!?!! XD Hahahaa but yeah, school starts again soon, i guess i have to get some sleep now..
hahaha Gosh how goooooffy, Ok good night, おやすみなさい ((oyasuminasai))

Kommentarer
Postat av: Alex

Det var så lite så hoppas, du förstod det jag försökte förklara ^_^



Jo jag har väldans tur! Är inte ett kap på matte inte :c



Jag känner igen mig. Under hela sommarlovet på 10 veckor så vände jag på dygnet totalt. Jag gick och la mig kl 10:00 varje morgon och sov fram till kl 19:00 på kvällen. Det var TOPPEN! Under hela tiden som jag var vaken satt jag inlåst på mitt rum vid datorn och tittade på anime och drama. Jag var otroligt osocial. Träffade inte en enda kompis från att skolan slutade till dess att den började! Men det var den lätt grymmaste sommaren hittills!



Gäller att vända tillbaka dygnet nu. Jag börjar skolan igen imorgon och jag "råkade" vara uppe till kl 7 imorse. ^_^

2011-01-09 @ 22:08:09
URL: http://alexvang.blogg.se/
Postat av: Alex

Det är riktigt soft att sova kl 10 fram till kl 19. Smidigt att bara ta ett uppväckande dopp! Men det var seriöst bästa sommarlovet ever!

2011-01-10 @ 19:50:16
URL: http://alexvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0