Weeeeeh!!~ K-POP

Hhaahahhaa hej XD

ok ok ok.. Så, jag älskar MBLAQ, ok !! Aa men nått jag inte gillar är när det är för mycket engelska meningar, jag menar, ibland är det för KONSTIGA meningar, de blir all crazy, ya kno', men aja..

Ok, jag tycker själva videon är ganska fin, men uhm, jag vet inte, lite mystisk.. JAG tror han är ledsen/hjärtekrossad eftersom kvinnan i hans liv lämnade honom, och han vill ha henne tillbaka.. Han hittar henne på nån slags party(?) och bah drar upp henne från soffa där hon och en annan man sitter (säkert hennes nya älskare/man , mmmh) så kommer han där mannen och bah puttar bort honom! SLAGSMÅL! SLAGSMÅL! SLAGSMÅL! Och hon är värsta bitchen och bah rycker undan armen och bah NEJ! Och helt plötsligt har han en pistol i handen och tänker säkert "is it worth it? Am I really that badass to shoot her? I love her, but what to DO!?!?" ...
OCH SÅ SKJUTER HAN HENNE!!!!! OMGOMGOMG!!
Sen går han där på bron och tycker synd om sig själv, *snyfft snyfft*
AAAAH SÅ RÖR HON PÅ HANDEN! SHE'S ALIVE! eller..? Ta en tit själva :)


Yeey, jag vet äntligen hur man fixar med video grejset, TACK HILLEVI!!!



Hhaahahhaa hi XD

ok ok ok .. So, I love MBLAQ, ok! Yeah but something I don't like is when there is too much English sentences, I mean, sometimes it's WEIRD , they get all crazy, ya kno ', but oh well ..

Ok, I think the video itself is really nice, but uhm, I dunno, a bit mysterious .. I think he is sad / heart broken because the woman in his life left him, and he wants her back .. He finds her on some kind of party (?) and drag her up from the couch that she and another man sitting (probably her new lover /man, mmmh) and then that man just pushes him away !! FIGHT! FIGHT! FIGHT! And she is, like, the worst bitch ever and pulls away her arm like NO! And all of a sudden he has a gun in his hand and he probably is thinking "is it worth it? Am I really That badass to shoot her? I love her, But What To DO!?!?" ...
AND THEN HE SHOOT HER! ! OMGOMGOMG!!
Then he walks on the bridge and feel sorry for himself, * sob sob *
AAAAH THEN SHE MOVE HER HAND! SHE'S ALIVE! or..? Take a look for yourself :)

((scroll up to see the video :3 thank you))
Yeey, i finnally know how to fix that with the video thingy thing, THANK YOU HILLEVI!!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Såg din fina kommentar i bloggen, uppskattar verkligen jättemkt att du tycker om den^_^ Så iaf svar på dina frågor.



1. Vart jag köper min manga.

- Jag köper vart jag än ser manga. Så jag springer väldigt ofta på:



- Akademibokhandeln (de brukar alltid ha några volymer på utförsäljning och jag är där direkt och köper!)



- Bokia, superbra affär som oftast har stort utbud (får inte glömma deras kampanj ta 4, betala för 3!)



De är de materilla affärer jag köper hos. Så många gånger annars så beställer jag över nätet.



De sidor jag handlar mest hos är då:

- Adlibris.cse (den billigaste affären du kan köpa manga på, även frifrakt, bonus!).



- Bokus.com (Det är akademibokhandelns internetaffär!)



- Sfbok.se - Science Fiction Bokhandeln - (Riktigt bra utbud, materiella affärer finner du annars i Stockholm, Malmö eller Göteborg.) Där kan du hitta hur mkt manga, anime osv som helst. Oftast är även böcker billiga också men frakten kan i sig vara lite dyrare.



Det är nog i stort sett alla ställen jag handlar på, men jag hittar massor och jag köper massor! :-)



Till din andra fråga då!



2. Hur jag betalar.



- På internet så väljer jag alltid att betala med Faktura, då skickas räkningen hem som jag i sin tur ger till min mamma som betalar den över nätet. Självklart ger jag sedan henne pengar.



Dock finns inte detta alternativ att välja på SFbok.se så där ber jag mina föräldrar betala direkt över nätet via internet-banken som jag i sin tur sedan betalar mina pengar till mina föräldrar.



Så jag hoppas jag lyckades svara på dina frågor och om det är något mer så fråga på! :-)



2011-01-08 @ 20:47:58
URL: http://alexvang.blogg.se/
Postat av: pinkamy8585

i like the video!!

2011-01-11 @ 09:36:10
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 22:48:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0