Walla Walla...

Yo Mah Bro'

Har inte bloggat på ett tag, p.g.a SKOLA

Yesssss.. Jag har varit för trött efter skolan för att kunna orka pallra mig in på bloggen och lägga upp nåt skit, men aa, nu gör jag det, EFTERSOM JAG HAR NÅTT ATT SKRIVA OM....

MIN DAG:

Jag vaknade upp lite segt runt 06.30 och klädde på mig, åt en macka, drack lättdryck/saft/yes .. blablabla.. åkte till skolan, på bussen träffade jag på en lustig figur, nämnligen Hillevi , my bud ^^.. Blablabla, jag visade henne roliga youtubeklipp på min fin fina iPhone (som jag fick i julklapp förra året, lol) , o.s.v, sen kom jag till skolan, hade Idrott och Hälsa, Engelska och whatever...

Nu ska jag gå på Kina Resturang i stan med mina kompisar ^^ Weeeeh~ Sen hem till en annan kompis med hela gänget, blablablaaaaah
VI SES! 


I WILL PUT ENGLISH TRANSLATION LATER! I DONT HAVE TIME RIGHT NOW! IM GOING TO A CHINESE RESTURANT, SEE YA GUYS! AND IM SORRY!!

Kommentarer
Postat av: Hillevi.P

Hmm.. Jag gör mina headers/layouter i photoshop elements 8.0 och eftersom det inte går så bra för dig att ladda ner kan jag komma till dig något tag med skivan jag har så kan du få photoshop elements 8.0 (; Detta har inget med ditt inlägg och göra utan hur trååkig din blogg ser ut :D

2011-01-15 @ 10:40:45
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0