Tönten Hille :3

Detta inlägg får vara om min bästa vän , Hille, som inte har nått med Japan eller Korea att göra med... Hon bara finns där och stöttar en och pruttar och är rolig.. Hon är även väldigt förtjust i Hästar .. Aa..

Jag frågade henne vad jag skulle skriva om i mitt inlägg, och hon svarade: "MIIIIIIIIG" .. Så aa.. Hej Hille ...

Hrm... Men jag sa: "Det har inget att göra med mitt "tema" (aka Japan & Korea), men vem vet, du kanske håller det hemligt för alla.. Du kanske har någon platta hemma hos dig med Japanska låtar på, eller varför inte Koreanska? Du kanske till och med har affischer med massa J-sångare eller K-sångare.. ? KANSKE TILL OCH MED NÅGRA POCKEMON GOSEDJUR!?!?!? VA, VA, VA?!? HARRU DET!?!? ERKÄNN!"
.. "Haha, jaha, Nej" o.O
....Nehepp, där gick mina förväntningar och drömmar i krash ;_; JUUUSSSSST KIDDING, men allvar, hur grymmt vore det inte om hon delade samma intresse med mig? HUH!?!?

Ja just ja, hon är även min busspolare xD Vi åker samma buss på morgonen, men nej, vi går inte på samma gymnasium.. Det skulle vara AWESOME förstås :/ men nu är det ju så att hon älskar hästarna bättre än mig och jag går ju medieprogrammet.. Oh well, shit happens ..
Aja, vi ses, folket! :3



ENGLISH TRANSLATION WILL COME LATER!! IT'S OVER MIDNIGHT NOW, AND I HAVE SCHOOL TOMORROW, UGH UGH UGH ... *SIGH* .. OH WELL, GOOD NIGHT, FOLKS!!

Kommentarer
Postat av: Hutt

JAHAPP,

när får jag min stora debut i din blogg, va? VA?

2011-01-28 @ 16:49:52
URL: http://iliekrainbows.blogg.se/
Postat av: Hille - tantparkkila

YEEY jag är med i din blogg, jag ee såå otrolig, OMGH. ahahahhohoho PRUTTAR. De är min egna natuurliga perfym <3<3 Åååh, Emmaa a.. jag skulle aldrig kunna ersätta en häst med dig <3<3<3<3 ..eller tvärtom. Men de låter fel om man vänder på det också... </3.. Men a PUSSååkram gummibanan.. :D DEAR FRIEND <3

2011-01-29 @ 19:15:26
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0