KYAAAAAA~~ HELLO

Hi Hi Hi everyone, yeah, ok, svenska/Swedish... uhm...
Hej jag e ny, vad händer?
Ok jag ska typ prata om Japanska/koreanska grejer här, yup yup, OCH BTW, se upp för SLASH/GAY STUFF YOU KNOW , .. uhm, yeah, so there you go..... uhm.... Vet inte vad jag ska skriva.. lalalaa~ Och se upp för massa galna och random saker, yeaaaaa
Vet inte om jag ska skriva på engelska eller Svenska.... har massa kompisar där ute som inte är från Sverige så, tror nog jag skriver på engelska och svenska , yes
uhm.. what more... Jag diggar J-ROCK , yeah, Japansk rock that is, uhm ,.... och K-POP, koreansk pop that is... yes......
VI SES!

Hi Hi Hi everyone, yeah, ok, svenska/Swedish... uhm..

Hi, im new, what's up?
Ok imma talk about Japanese/Korean stuff here, yup yup, AND BTW, watch out for SLASH/GAY STUFF YOU KNOW , ... Uhm, yeah, so there you go..... uhm..... Dunno what to write.. lalalaa~ And watch out for lots of crazy and random stuff, yeaaaaaa
Dunno really if i should write in english or swedish.... have a lot of friends out there that are not from Sweden so, i think im going to write in english and svedish, yes
uhm.. what more... I dig J-ROCK, yeah, Japanese rock that is ,... and K-POP, Korean pop that is.... yes.....
SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Hutt

'Eeey, whatsup homedawg?

2011-01-06 @ 23:08:13
Postat av: The J-Rock Kitten :3

Blubb blubb till dig med, DUDE

2011-01-06 @ 23:13:23
URL: http://thejrockkitten.blogg.se/
Postat av: Jenny ( Jenniie)

heey ;) bra sida emma hahah :D gilar personligheten kram <3 ahhah :D

2011-01-06 @ 23:34:27
Postat av: Alex

Nu får du sätta igång och blogga rejält så jag kan följa din blogg ^-^

2011-01-06 @ 23:41:31
URL: http://alexvang.blogg.se/
Postat av: The J-Rock Kitten :3

Jenny: GADFSGHNB varför sa du mitt namn? nu vet alla vad jag heter... men hällst vill jag bli kallad EM eller Kitten :3

2011-01-06 @ 23:50:20
URL: http://thejrockkitten.blogg.se/
Postat av: The J-Rock Kitten :3

Alex: Hahahaa vi får väll se hur länge jag orkar stå ut med bloggen XD Men aa, kommer nog vara här ett tag ^^

2011-01-07 @ 02:10:03
URL: http://thejrockkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0