Yeh yeh yeh

Så, har kanske inte hänt så mycket sen sist, men aja, har varit upptagen med skolgrejs, uh-huh..
Detta inlägg kommer kanske bli lite långt.. sorry för det >_<

I fredags (förra veckan) var typ bussarna inställda, först, så jag kunde inte åka till skolan, det var skojjsigt.. Mmmmh, 'k..
...Va faen gjorde jag då? Hrm, sov rätt länge, tills min lillebror väckte mig runt 11 genom att skicka sms till mig och sa att han var hungrig, sen efter ett tag smsande kom han instormande i mitt rum och hoppade upp och ner på min säng ropandes "hungrig hungrig hungrig"..
Sen (som om det inte var nog) satte han på music på högsta nivå med bashögtalare och allt, snacka om att jag var sur D: Och då kunde jag ju inte somna om, -.-' , så jag gick upp, och så skulle jag fixa nått att äta till honom, men då hade han redan fixat en macka eller så, och hvar på väg till en kompis.... TACK FÖR DET, LILLEBROR!.... småsyskon, pfft..
Men jag satt väll för det mästa inne och chattade med kompisar den dagen, mmh!

På lärdagen (förra veckan) kom L.J hit, och hon hade med sig massa coola spel, men vi spelade typ inge, det var bara jag som visade mina oh-så-ocoola spel och hon satt och kollade på XD Men hon ville inte spela, det var hon som sa att hon ville kolla mina spel, när jag spelade XD, Jupp, Jupp! Hon åt även mat hos oss, tacoossss, mmmh, det tyckte hon (och alla andra med) var supergott, AMEN FOR THAT, BRO'!
Men aa, vi hade skojjs, Jag skulle visat henne runt där jag bor, men neeh det blev inte av D: Men nästa gång ska jag allt visa runt henne, YES!

På söndagen (förra veckan) var det bara coolt, soft, lungt... Som söndagar alltid brukar vara :D

På måndagen (förra veckan) var det alla hjärtans dag, inte för att vi i familjen brukar fira alla hjärtans, men dagen var rätt ok ändå. En kille på internet frågade: "Will you be my valentine?" och jag var tvungen att tänka lite, och fråga NightHawk (en annan person på nätet) vad det betyder att bli någons valentine, och hon menade att det betyder samma sak som: "Will you be my girlfriend/boyfriend" ...hihihhihihihihhii Och inte kan man säga nej till en söt kille ^///////^

Blablabla, veckan har gott segt men ok :/ Hade prov i Mediekunskap, hoppas bara att det gick bra :/
AJA!

Nu på söndag
kommer kussen hit o sover över, det ska bli skojjsigt värre!!


Kolla vad jag fick i Alla Hjärtans Dag present av Pappsen! Tack PAPPA!

God natt nu, och förlåt att jag inte varit så aktiv på siståne...  VI SES!


Soooooooo, Yeah, im not dead (: And Yeah it's no point writing the translation now, im sorry, IM TRULY SORRY, I will be better on this shizz
So basicly, I just told everyone what I have done, that week, I had a snow day on that friday XD, and my friend was here, and last sunday, my cousin was here.. Yes, that's all XD LULZ!!
And on Valentines Day, i got a chocolate from my dad, thank you dad! (: (see picutre upbow :3)
And Im sorry that i haven't wrote that much latley, and I promise i will get better at posting shizz here, yeah, that's probably it...
Yup, take care everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0