BACK IN THE DAYS!!!

OMGOMGOMG

På vår skola idag, hade de ett tema som hette "back in the days" OCH OMG DET VAR SÅ ROLIGT!

Här får ni se bilder:

Hahahaha telletubbies!!!(stavning, hahahaa) Johnny Bravo!!! Ninja Turtles!!!

De visade upp massvis med coola saker/leksaker från förr i tiden!
 
Hahahaah Ja, BARBIES!! DOCKSKÅP!! BILAR!! POKEMONKORT!! GALNA ARMBAND!! MED MERA!!
Det var fan awesome att bara få se allt det där! Asså ni skull varit där! Yess...

I matsalen var det fullt. När man satt där och åt kunde man kolla/lyssna på "intro-låtar" av alla coola gammla barnprogram från förr, så som: Bamse, Familjen Jetson, Flinta, Björnes magasin, Luftens hjältar, Piff & Puff (räddningspatrullen), Ankliv, Pokemon, Sailor Moon O.S.V !!!!(jag kan hålla på i evigheter och babbla upp alla coola barnprogram det fanns förr i tiden, fan va jag saknar den tiden!) FATTA VA ROLIGT DET VAR ATT ÄTA, HAHAHA!!

Tråkigt bara att jag inte hann se allting, jag orkade inte stanna kvar, jag slutade ju tidigt :/, men det jag hann se/lyssna var rikgtigt intressant och roligt, och jag önskade att Hutt och Hille och alla i gänget var där :(
GOD I MISS YOU GUYS!

Men imorrn träffas vi igen! SLEEPOVER, YEAH!!

Och här får ni 2 videos :) POKEMONS, I 9 OLIKA SPRÅK! WTF!?!?!!!




God natt!!


At our school today, they had a theme called "back in the days" AND OMG IT WAS SO FUN!

Here you can see some pictures: (scroll up to see the pictures please :3)

(
Hahahaha Telletubbies! (typo, hahahaa) Johnny Bravo! Ninja Turtles!)

They
showed us lots of cool things / toys from the past!

Hahahaah Yes, BARBIE'S!! DOLLHOUSE!! CARS!! POKEMON CARD!! CRAZY BRACELET!! AND MORE!!
It was hell'a awesome to just see all that stuff! Like, you'd been there! Yess ...

The dining room was crowded. When you sat there eating you could watch / listen to "intro songs" of all the cool old children's programs of the past, such as: Bamse (Bamsy), The Jetson, Flintstones, Björnes magasin(Bear's Magazin (?)), TaleSpin , Chip & Dale (Rescue Rangers), DuckTales, Pokemon , Sailor Moon, ETC !!!!( I could go on for ages and babble up all the cool programs for children there were in the old days, I hell'a miss those days!) YOU CAN JUST GUESS HOW FUN IT WAS TO EAT, HAHAHA!!

Too bad that I couldn't see everything, I could not stay, I ended early today :/, but what I could see / hear was really interesting and funny, and I wanted that Hutt and Hille and all in the gang was there :(
GOD I MISS YOU GUYS!

But tomorrow we will meet again! SLEEP OVER, YEAH!!

And here you get 2 videos :) POKEMON'S, IN 9 DIFFERENT LANGUAGES! WTF !?!?!!! (scroll up to see the video please:3 )
Good night!!

Kommentarer
Postat av: Hille

Ahahahah, vad skojjselimojsigt de lät :DD

Kul när de händer lite nytt.. Sorry att jag inte tittat in tidigare D: Men fortsätt UPPTADERA för de kvinna! :D

ahahhahah Hutt å Hille börjar låte som typ Piff å Puff HAHA skulle man strycka ett sträck över Hille skulle de bli Hitte.. ehm.. a vad nu de skulle vara bra för. HAHA..

2011-02-10 @ 16:58:39
URL: http://tantparkkila.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oh ja, du måste se/läsa Paradise Kiss, ett rent mästerverk!



Jag föredrar många gånger samurai anime/manga.



De jag tycker bäst om är:



Hakuouki

Samurai Deeper Kyo

Samurai Champloo(den första animen jag någonsin såg, fortfarande en favorit!)



På bloggen så finns det en kategori Anime, Manga & Drama. Där finner du alla som jag tipsat om hittills och alla som jag kommer att skriva om! Där hittar du information, bilder osv och även vilka sidor du kan se/läsa de på så att du slipper söka runt själv! :-)



~Ja Ne~

2011-02-11 @ 18:32:55
URL: http://alexvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0